Průvodce vesmírem 5 v 1

1039 Kč

Designový produkt Průvodce vesmírem 5 v 1 od výrobce Bino u nás najdete výhodně za 1039 Kč.

• Výrobce/Značka:
    Bino
  • EAN: 8588006854329
Objevování vesmíru s kódem pro aplikaci , a to až pro 5 zařízení a tím pro 5 uživatelů najednou. Průvodce vesmírem nechává poznávat sluneční soustavu interaktivním způsobem. Odkrývá více než 100 000 vesmírných faktů o planetách, hvězdách, souhvězdích a noční obloze. Vědecká data z NASA mohou uživatelé poznávat kromě virtuální reality také v klasické encyklopedii s detailním grafickým zpracováním a mezinárodní astronomickou terminologií. Kniha je rozdělena na čtyři části. První dvě části popisují sluneční soustavu a zbylé dvě popisují nekonečný vesmír za hranicemi naší sluneční soustavy. Balení přináší možnost nahlédnout do speciálních map s vysokým rozlišením a technologií pro objevování povrchu planety Země ve vysoké kvalitě a detailu. Obsah balení: 3 vesmírné aplikace pro mobilní zařízení chytré telefony a tablety (Solar System Scope, Solar System VR, Planet Orbiter VR) aplikace Solar System Scope pro stolní počítače, notebooky, smartphony, tablety kniha Encyklopedie vesmíru (192 stran) s efektním 3D obrazem vesmírné stanice ISS na obálce brýle pro virtuální realitu z kartonu A2 vesmírný plakát Kupte dětem Průvodce vesmírem v elegantním dárkovém balení! Vhodné pro děti od 8 let Baleno: v kartonové krabici.
Pohlaví unisex